ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ/ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΥΡΙΤΣΗΣ

Χαίρετε, αγαπητοί μου, Είμαι ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας.
Θα σας πω κάτι που συμβαίνει.
Χάνετε πολλούς γύρω σας με θάνατο που δεν περιμένατε να φύγουν.
Δεν μιλώ τώρα για τις αλλαγές στη Γη, αλλά για κάτι πιο προσωπικό για τον καθένα σας.
Μπορεί ακόμα να φανεί σαν «ακατάλληλος θάνατος» [θάνατος που μοιάζει να είναι εκτός σκοπού γι αυτό που θα έπρεπε να έχει συμβεί].
Για μερικούς είναι «εκείνοι που πεθαίνουν πολύ νωρίς».
Για εσάς, θα φαινόταν ότι είχαν ανολοκλήρωτες δουλειές και οι θάνατοί τους επομένως αποτελούν μία πλήρη πνευματική έκπληξη.
Κάποιοι έχουν πει, «Φαίνονταν τόσο έτοιμοι να είναι Εργάτες Φωτός, ή ήταν στα μισά για να γίνουν Εργάτες Φωτός.
Κάποιοι ήταν θεραπευτές ή μαθητευόμενοι διδάσκαλοι, όμως έφυγαν. Φαίνεται να είχαν τόσο πολλά να δώσουν, όμως έφυγαν ξαφνικά… πάρα πολύ νωρίς!»
Αυτό είναι λυπηρό και προκαλεί σύγχυση σε πολλούς.
Περισσότεροι από τον συνηθισμένο αριθμό αφήνουν τον πλανήτη τώρα. Κάποιοι το έχετε δει και άλλοι όχι. Αλλά πολλοί θα το δουν.
Μην απελπίζεστε!
Θέλω να σας δώσω κάποιες συμβουλές: Όταν βλέπετε να γίνεται αυτό και να επηρεάζει τη ζωή σας, θέλω την πρώτη αντίδραση από τον δάσκαλο μέσα σας, όχι από τον Άνθρωπο μέσα σας, να σας κρατά το χέρι όταν ακούτε τα νέα και να πείτε, «Σε ευχαριστώ αγαπητό Πνεύμα!»
Να είστε οι πρώτοι που γιορτάζετε τις ζωές τους. Ευχαριστείστε το Πνεύμα για την απελευθέρωση και γιορτάστε τις ζωές τους.
Θρηνείστε κατάλληλα, αλλά δείτε τη συνολική εικόνα.
Κατανοείστε ότι αυτά τα πράγματα δεν είναι τιμωρία, ούτε είναι γεγονότα γεμάτα βαθιά θλίψη. Ούτε είναι ακατάλληλα.
Συνέλαβε κανείς την ιδέα ότι ίσως να συνέβαινε κάτι άλλο;
Κι αν αυτό ήταν μία ανταμοιβή; Το έχετε σκεφτεί;
Κι αν αυτή η ψυχή χρειαζόταν να πάρει την ενέργεια του διδασκάλου και να τη βάλει σ’ ένα καινούριο, νεαρό σώμα; Το έχετε σκεφτεί;
Κι αν είναι μία ψυχή που χρειάζεται να κάνει στροφή γρήγορα και να επιστρέψει για ν’ αλλάξει τον πλανήτη;
Κι αν είναι μία ψυχή που πρέπει να πάει στο Ισραήλ, ή μία ψυχή που χρειάζεται να κατανοήσει την πολιτική στην Αμερική ή στην Ευρώπη για το μέλλον;
Κι αν είναι ένα μεγαλόπνοο σχέδιο που θα χρησιμοποιήσει την πνευματική ανάπτυξη και σοφία εκείνων που νομίζετε ότι «ξέρατε και χάσατε», για να ολοκληρώσουν κάτι στην επόμενη γενιά;
Ελπίζω να βγάζει νόημα για σας.
Η εικόνα είναι πολύ μεγαλύτερη από όσο αντιλαμβάνεστε, και είναι εντελώς κατάλληλη.
Δεν γνωρίζετε πότε πρόκειται να συμβεί. Ξέρετε ότι χρειάζεται να κρατήσουμε εδώ μερικούς από εσάς για πολύ χρόνο; Διότι δεν έχετε τελειώσει ό,τι αρχίσατε.
Για άλλους από εσάς, είναι καλύτερα να γίνει η μετάβαση νωρίτερα παρά αργότερα, ώστε ν’ ακολουθήσετε το δικό σας σχέδιο. Σας χρειαζόμαστε σύντομα σ’ ένα νέο μέρος στον πλανήτη, να είστε νέοι.
Χρειαζόμαστε η Ακασική σας γνώση ν’ αφυπνιστεί νωρίς και να συνεχίσετε να αναπτύσσετε ό,τι κάνετε τώρα, έχοντας την ενέργεια της νιότης.
Σας χρειαζόμαστε σε ορισμένη ηλικία ώστε να πολιτευθείτε, όπως ακριβώς το σχεδιάσατε. Χρειάζεται να είστε νέοι και για άλλους λόγους, που θα έπρεπε να είναι φανεροί, βλέποντας απ’ τη σκοπιά μας.
Λοιπόν, δεν γνωρίζετε πότε φεύγετε. Διώξτε το φόβο αυτής της μετάβασης, ώστε να κατανοήσετε τους βαθείς λόγους, όπως και όσους βοηθήσατε να δημιουργηθούν, όταν ήσαστε στη δική μου πλευρά.
Η ίδια η διαδικασία αφύπνισης βοηθά ν’ αποφασίσετε πότε θα μεταβιβάσετε την ενέργεια και θα μετακινηθείτε πάλι μέσω μετάβασης.
Θέλω να σας πω ένα χαρακτηριστικό που μάλλον δεν έχετε σκεφτεί… Ο θάνατος είναι εκφοβιστικός. Από σωματικής άποψης, έχετε μια εκπληκτική θέληση να επιβιώσετε. Το τελευταίο που θέλει οποιοσδήποτε, ακόμη και τα βακτήρια, είναι να πεθάνει.
Έτσι η επιβίωση σάς ωθεί να ζήσετε και κανείς δε βαδίζει απλά στο θάνατο χωρίς φόβο. Αυτό θα παραμείνει και είναι όπως θα έπρεπε. Υπάρχει όμως ένα δώρο που σας δίνουμε και δεν το γνωρίζετε καν.
Κατά τη στιγμή της μετάβασης, όταν σταματά η καρδιά και παίρνετε την τελευταία ανάσα, εμείς είμαστε εκεί.
Όλοι οι άγγελοι από τον Μεγάλο Κεντρικό Ήλιο είναι επίσης εκεί και ανάβουν ένα φως που σας βάζει σε γαλήνη. Είναι τόσο μεγάλη γαλήνη που ο φόβος δεν μπορεί να υπάρχει.
Σε κλάσμα δευτερολέπτου γνωρίζετε ότι είναι όλα καλά. Θα το λέγατε ίσως πνευματικό αναισθητικό, αλλά εμείς το αποκαλούμε δώρο του Δημιουργού.
Ο Άνεμος της Μετάβασης λοιπόν από τη δική μας σκοπιά, μια κβαντική σκοπιά, είναι πανέμορφος. Αντιπροσωπεύει τη στιγμή που συνειδητοποιείτε ότι έχετε τελειώσει με τη ζωή αυτή. Είναι μόνο για ένα δευτερόλεπτο και μετά φεύγει.
Τότε περνάτε μια τριήμερη διαδικασία ενθύμησης του ποιοι είστε. Μέρος από εσάς είναι ακόμα στον πλανήτη και μέρος σας είναι μαζί μας. Είναι όλο πανέμορφο.
Κάποιοι έχουν περάσει εμπειρία σχεδόν θανάτου και την περιέγραψαν όσο καλύτερα μπορούσαν, όμως όλοι λένε ότι επέστρεψαν διαφορετικοί. Ω Άνθρωπε, είδαν ένα κομμάτι από αυτό· είδαν ένα κομμάτι του δημιουργού και όταν επέστρεψαν, αναφώνησαν: «Δε θα το πιστέψετε! Ήμουν νεκρός για μια στιγμή και άκουσα μελωδίες και είδα φως». Απλώς ρωτήστε τους και θα σας πουν. Αυτό λοιπόν είναι το δώρο της μετάβασης, για το οποίο δεν έχουμε μιλήσει ποτέ πριν.
Δεν υπάρχει κεντρί θανάτου Άνθρωπε. Το μόνο κεντρί είναι για όσους μένουν πίσω και δεν γνωρίζουν πού είσαι.
Νιώθουν ότι έχεις φύγει για πάντα, αλλά δεν είναι έτσι. Ούτε έχουν φύγει οι ψυχές εκείνων που έχασες όλα αυτά τα χρόνια, αγαπητέ ακροατή και αναγνώστη.
Το ήξερες ότι οι γονείς που ίσως έχεις χάσει, θα είναι μαζί σου μέχρι την τελευταία αναπνοή σου; Σου κρατούν το χέρι όλη την ώρα. Είναι πολύπλοκο, αλλά είναι μέρος ενός όμορφου πολυδιάστατου συστήματος ψυχικής ομάδας. Κάποιοι γνωρίζετε ότι έχω δίκιο, καθότι τους έχετε αισθανθεί.
Άνθρωποι, ας γνωρίζετε ότι η ψυχική σας ομάδα μπορεί να είναι σε αρκετά μέρη την ίδια ώρα. Έχουμε ξαναδώσει την πληροφορία αυτή. Οι ψυχές μπορεί να ενσαρκωθούν κάπου αλλού στον πλανήτη και ταυτοχρόνως να είναι μαζί σας, σε μορφή που αντιλαμβάνεστε σαν οδηγό.
Μη ρωτάτε «πώς», διότι δεν βγάζει νόημα στην πραγματικότητά σας. Είναι ένα πανέμορφο σύστημα. Ο θάνατος δεν έχει κανένα κεντρί!
Εάν χάσετε κάποιον που αγαπάτε, θέλω να θυμάστε το εξής: Μπορεί να μοιάζουν ακίνητοι, ψυχροί και ότι έχουν φύγει για πάντα, όμως αυτό ισχύει απλώς στο 3D πεδίο και δεν είναι η αλήθεια. Είναι ζωντανοί και καλά και σας βλέπουν παρακαλώντας να δείτε την ενέργεια αγάπης που εκπροσωπούν. Δεν έχουν εξαφανιστεί.
Θα θέλαμε να συζητήσουμε ένα χαρακτηριστικό που έχουν τα μαγνητικά του DNA. Περιέχουν πολύ πραγματικές «οδηγίες» για τον ίδιο σας τον θάνατο! Πώς μπορεί να συμβαίνει αυτό; Υπάρχει εκεί και επηρεάζει τον κύκλο της ζωής σας, αγαπητοί μου, και τον κάνει λιγότερο από το ένα δέκατο αυτού που θα μπορούσε να ήταν!
Είμαστε εδώ για να σας πούμε ότι το ανθρώπινο σώμα με όλη του την ιερότητα, το μεγαλειώδες σχέδιο του και τον θαυμαστό του μηχανισμό, είναι προγραμματισμένο να αυτο-ανανεώνεται ξανά και ξανά. Επομένως, μόνο εξ αιτίας των συγκεκριμένων οδηγιών από το DNA, επέρχεται ο τερματισμός της ζωής και της χημείας.
Κάθε ανθρώπινο ον έχει το σετ των εντολών για την απελευθέρωση της ορμόνης του θανάτου! Αγαπητοί μου, χωρίς αυτό το σετ των εντολών, το ανθρώπινο σώμα μπορεί να ζήσει πάνω από 900 χρόνια. Σήμερα όμως έχετε αυτό το σετ των εντολών που προκαλεί την διακοπή της φυσικής αναγέννησης, και το αποτέλεσμα είναι η γήρανση και ο θάνατος.
Για να ελευθερωθεί αυτή η ουσία του θανάτου χρειάζεται ένα ρολόι – και υπάρχει. Μέσα στη δομή του DNA και των γονιδίων σε κάθε κύτταρο του σώματος σας υπάρχει ένας χρονογράφος – ένας μηχανισμός που μετράει. Είμαστε εδώ για να σας πούμε για πρώτη φορά ότι είναι αυτός ο μετρητής που φέρνει το τέλος σας. Eίναι ο καταλύτης του θανάτου.
Τώρα λοιπόν, ξέρετε ότι υπάρχει ένας μηχανισμός που μετράει μέσα στον μηχανισμό του ιερού σώματος σας, μετράει τις ημέρες της εφηβείας. Μετράει τις ημέρες του αναπαραγωγικού κύκλου, καθώς και τις ημέρες για την προοδευτική και αυξανόμενη απελευθέρωση του χημικού του θανάτου!
Καλείστε λοιπόν να βρείτε τον παλμικό μηχανισμό που συγχρονίζει αυτά τα ρολόγια, ώστε κάθε κύτταρο του ανθρώπινου σώματος να γνωρίζει ταυτόχρονα την ώρα. Το έχετε ονομάσει «ρολόι του σώματος». Η ορμόνη του θανάτου ελευθερώνεται κατόπιν σχεδίου και διακόπτει την ανανέωση.
Αυτό το ονομάζετε γήρας. Έτσι έχετε δομηθεί, και μπορεί να πείτε, «Τι τραγωδία!» Αλλά εμείς σας λέμε, «Εσείς το προγραμματίσατε». Μπορεί να προσθέσετε, «Γιατί να υπάρχει κάτι τέτοιο; Γιατί αυτό το μήνυμα είναι τόσο δυνατό ή ιερό; Αν είναι αλήθεια, είναι τόσο θλιβερό».
Το ΓΙΑΤΙ εξηγείται επειδή ήταν απαραίτητο για τον πλανήτη να δημιουργήσει μια ανθρώπινη ενσάρκωση που θα παρείχε ένα σχετικά σύντομο τερματισμό του μαθήματος – κατόπιν μια άλλη ενσάρκωση με μια άλλη μορφή έκφρασης, διατηρώντας τα καρμικά επιστρώματα του παρελθόντος.
Με άλλα λόγια, η μία μικρής διάρκειας ζωή μετά την άλλη δημιούργησε τον μηχανισμό του κάρμα που ήταν απαραίτητος για την ανύψωση των δονήσεων αυτού του πλανήτη. Με αυτό τον τρόπο λειτουργούσε ο μηχανισμός.
Ο πλανήτης δημιουργήθηκε από σας, ως μέρη του Θεού που είστε, ώστε να συμβάλετε σε μια ισορροπημένη απόφαση του Θεού. Στη διάρκεια αυτής της διαδικασίας , συγκλονίσατε ολόκληρο το σύμπαν!
Γιατί οι δονήσεις του πλανήτη και αυτών που τον κατοικούν βρίσκονται σε διαρκή επιτάχυνση τα τελευταία χρόνια, εντελώς αντίθετα με όλο το δυναμικό που φαινόταν ότι θα μπορούσε να συμβεί. Για τον λόγο αυτό είμαστε εδώ!
Έχετε αλλάξει το μέλλον σας, και είμαστε εδώ για να βάλουμε σε εφαρμογή τους μηχανισμούς της αλλαγής και να σας φέρουμε καινούργιες πληροφορίες γι αυτά που έχετε κάνει. Δεν έχουμε εμείς τον έλεγχο – ΕΣΕΙΣ τον έχετε.
Έτσι λοιπόν, δημιουργήθηκε αρχικά η ορμόνη του θανάτου, αγαπητοί μου, για να υπηρετήσει ένα σύστημα που τώρα αρχίζει να αποσύρεται.
Καταλαβαίνετε τι σας μεταφέρεται απόψε; Το σύστημα των σύντομων ζωών αλλάζει!
Γι αυτόν τον λόγο, σας προσκαλούμε ν’ ακούσετε προσεκτικά, ώστε να κατανοήσετε ότι δεν θα περάσει πολύς καιρός πριν ο μηχανισμός του ρολογιού και της θανατικής ορμόνης μπορέσει ν’ αποφευχθεί.
Είναι καιρός ν’ αρχίσετε να κατανοείτε πώς να γιορτάζετε τον θάνατο αντί να θρηνείτε – πώς να είστε μέρος της οικογένειας, αντί να την φοβάστε – πώς να μην θυμώνετε με το Θεό όταν τα πράγματα φαίνονται να πηγαίνουν στραβά από την δική σας σκοπιά – χωρίς να καταλαβαίνετε ποτέ την αλληγορία του φάρου στην καταιγίδα.
Ο φαροφύλακας φωνάζει στα κύματα: «Φέρτε τα! Γι αυτό υπάρχω. Φέρτε τα. Δεν μπορείτε να σβήσετε το φως μου!»
Φωνάζει δυνατά θετικές δηλώσεις καθώς το νερό της λύπης και της θλίψης χτυπάει προσωρινά επάνω του.
Είναι σοφός. Γνωρίζει ποιος έχτισε το φάρο και για ποιο λόγο υπάρχει στον πλανήτη.
Τα δάκρυα της λύπης του είναι ανακατεμένα με το νερό του πλανήτη [την καταιγίδα], αλλά στο τέλος το φως του παραμένει δυνατό μέχρι να έρθει η ώρα του να πάει κι αυτός στο σπίτι.
Και έτσι είναι
Κρύων
«Βιολογία, το Σπουδαιότερο Ανθρώπινο Χαρακτηριστικό», Ρίνο, Νεβάδα,
(Κρύων Βιβλίο 6 – «Σε Συνεργασία με τον Θεό» - σελ.128-129)






































































