Ο Διδάσκαλος ΚΟΥΤ ΧΟΥΜΙ ΛΑΛ ΣΙΝΓΚ
Αν και έχουν γραφεί και λεχθεί πολλά για την Προσευχή, ελάχιστοι άνθρωποι γνωρίζουν να προσεύχονται πραγματικά.
Η προσευχή δεν παύει να είναι ένα πολύ ισχυρό όπλο για την εξέλιξή μας, αρκεί να ξέρουμε να το χρησιμοποιήσουμε σωστά. Είναι μια επίκληση που κάνουμε προς τις θείες δυνάμεις που πιστεύουμε ότι υπάρχουν, αλλά δυστυχώς, η πλειοψηφία των ανθρώπων αγνοεί τον τρόπο δράσης τους.
Βέβαια ποτέ και για κανένα δεν είναι αργά να αρχίσει να προσεύχεται ακόμη και από αυτήν τη στιγμή. Για όσους από εσάς είστε Χριστιανοί, το ωραιότερο και σωστότερο υπόδειγμα προσευχής είναι αυτό που δίδαξε ο ίδιος ο Χριστός και έμεινε γνωστό με την ονομασία: «Κυριακή Προσευχή» ή «Πάτερ ημών».
Είναι μία καθολική προσευχή και επιδρά στα εσωτερικά επίπεδα, γιατί ζητεί από τον Πατέρα να πραγματοποιήσει το Θέλημά του επάνω τη Γη, όπως πραγματοποιείται στον Ουρανό, δηλαδή στον Θείο Κόσμο.
Η επίκληση για την πραγματοποίηση του Θελήματος του Πατρός αλλά και για την έλευση της Βασιλείας Του επάνω στη Γη, έχει μία τρομερή ανταπόκριση σε αυτόν που δεν μουρμουρίζει τυπικά αυτήν την προσευχή, αλλά τη λέει με την καρδιά του.
Όταν συνέβη το κοσμοϊστορικό εκείνο γεγονός κατά το οποίο ενσαρκώθηκε ο Λόγος μέσα στην αρκετά πολύπλοκη, αν θέλετε, προσωπικότητα του Ιησού Χριστού, ο Χριστός παρέδωσε στους Αποστόλους αλλά και στους υπόλοιπους μαθητές Του μία απεριόριστη δύναμη και εξουσία, την οποία οι δύο μεγάλες Εκκλησίες (Ρωμαιοκαθολική και Ορθόδοξη) την ονομάζουν Αποστολική Διαδοχή, ή για να σας το εκφράσω πιο απλά, Χριστική Μύηση.
Η δράση αυτής της «Μυήσεως»- αν μου επιτρέπετε την έκφραση – ενεργοποιείται μόνο με την καλή θέληση αυτού που τη λαμβάνει.
Δραστηριοποιείται μέσα από τις μυστηριακές συνάξεις και πράξεις των Εκκλησιών εκείνων που φέρουν την Αποστολική Διαδοχή μέχρι και τις ημέρες μας. Φέρουν δηλαδή τη Δύναμη εκείνη που παραδίδει ο Χριστός στους Εκλεκτούς Του, ώστε να δραστηριοποιούνται ορισμένες τελετουργίες που αργότερα καθιερώθηκαν ως Μυστήρια.
Για να ενεργοποιηθεί εντελώς – και όχι μερικώς – η Κυριακή Προσευχή, πρέπει ο άνθρωπος που την δραστηριοποιεί μέσα στην καρδιά του, να έχει βαπτισθεί Χριστιανός με «κανονικότητα», από το τμήμα εκείνο δηλαδή της Εκκλησίας του Χριστού που φέρει τη «Μύησή Του» και την εξασκεί από την εποχή Του μέχρι τις μέρες μας.
Εκκλησίες που φέρουν σήμερα την Αποστολική Διαδοχή είναι η Ρωμαιοκαθολική, η Ορθόδοξη και ορισμένες παραφυάδες των Προστεντατών. Εξυπακούεται βέβαια ότι οι υπόλοιποι Χριστιανοί, όπως και όλοι οι υπόλοιποι άνθρωποι, ανεξαρτήτως θρησκεύματος, δεν θα βαδίσουν προς απώλεια, αλλά θα σωθούν, αρκεί να το θελήσουν οι ίδιοι.
Η «κανονική» Βάπτιση είναι συνεπώς αυτή που ενεργοποιεί την Κυριακή Προσευχή. Ο Βαπτισμένος είναι συνδεδεμένος με τις αόρατες εκείνες δυνάμεις που ενεργοποιεί για λογαριασμό του ο ιδρυτής της Χριστιανικής θρησκείας, αρκεί να το ζητήσει ειλικρινά ο προσευχόμενος. Οι δυνάμεις αυτές δρουν απρόσωπα και όχι επιλεκτικά, γιατί αυτός που επιλέγει είμαστε εμείς οι ίδιοι.
Όταν λοιπόν προσφέρουμε «με την καρδιά μας» αυτή την προσευχή και ιδιαίτερα το: «ελθέτω η Βασιλεία Σου, γεννηθήτω το Θέλημά Σου, ως εν ουρανώ και επί της γής» συμβαίνουν τα εξής:
Μία ενέργεια θετικής δονητικής φύσεως εκπέμπεται από τα έσχατα εσωτερικά πεδία και αρχίζει να διαπερνά έναν-έναν τους αόρατους κόσμους, φτάνοντας μέχρις εκεί που οι περισσότεροι από εσάς γνωρίζετε ως αιθερική κατάσταση.
Μέρος αυτής της ενέργειας, η οποία εν τω μεταξύ έχει αναγκαστικά μετασχηματισθεί, εισβάλλει στην κυριολεξία μέσα στο καρδιακό κέντρο του προσευχομένου, αρχίζοντας να το αφυπνίζει και να το ενεργοποιεί. Πρέπει να σας τονίσω ότι το κέντρο (chakram) της καρδιάς είναι το μόνο από τα κέντρα που δεν διατρέχει κίνδυνο ανισόρροπης αφυπνίσεως.
Πολλοί λίγοι όμως γνωρίζουν ότι το κέντρο της καρδιάς αποτελεί αφετηρία για την ακίνδυνη αφύπνιση των υπολοίπων κέντρων, γι’ αυτό εξάλλου βρίσκεται στο μέσο των ψυχικών κέντρων.
Κατά τη διάρκεια, λοιπόν, της Κεντρικής Προσευχής είπαμε ότι η ενέργεια εισρέει στο καρδιακό κέντρο. Όσο πιο δεκτικός είναι ο προσευχόμενος, τόσο περισσότερη ενέργεια έλκει και απορροφά, φορτίζοντας και ενεργοποιώντας σταδιακά και τα άλλα ψυχικά κέντρα.
Το καρδιακό κέντρο αποτελεί δίαυλο ενεργειών, που προέρχονται από πολύ υψηλής τάξεως επίπεδα των οποίων συνείδηση αποκτά σταδιακά ο προσευχόμενος.
Συμβαίνει όμως και κάτι άλλο που ελάχιστοι το γνωρίζουν. Κάθε φορά που προσεύχεται ένας άνθρωπος, η ενέργεια που έλκει μετουσιώνει υποχρεωτικά τα επίπεδα ή εσωτερικούς κόσμους που διαπερνά.
Φανταστείτε, λοιπόν, ένα άτομο που προσεύχεται απρόσωπα για τη σωτηρία του κόσμου μέσω της Κυριακής Προσευχής. Η ενέργεια που έλκει δεν μεταμορφώνει μόνο τα αόρατα επίπεδα που διαπερνά, αλλά γίνεται αισθητή και από τις οντότητες που κατοικούν σε αυτά τα επίπεδα. Οι οντότητες αυτές, ανάλογα με τη φύση που εκδηλώνουν, έλκονται ή απωθούνται από το ρεύμα των δονήσεων που δημιουργείται. Βρίσκονται ως επί το πλείστον σε κατώτερο επίπεδο εξέλιξης από του ανθρώπου. Υπάρχουν βέβαια και οντότητες με το ίδιο – αναλογικά πάντοτε – επίπεδο εξέλιξης, όπως υπάρχουν και άλλες που βρίσκονται σε υψηλότερο επίπεδο εξέλιξης από τον άνθρωπο.
Επειδή όμως οι οντότητες των δύο τελευταίων κατηγοριών είναι αυτοσυνείδητες των δύο τελευταίων, δεν επηρεάζονται τόσο πολύ. Αντίθετα, οι ημισυνείδητες, οντότητες του – κατά τη θεοσοφική ορολογία – αστρικού και νοητικού πεδίου, μία τάξη αγγέλων, καθώς και οντότητες άλλων σχεδίων εξέλιξης, επηρεάζονται αισθητά. Έτσι αυτός που προσεύχεται απρόσωπα, όπως και αυτός που προσεύχεται για κάποιον ή για κάποιους άλλους, δεν ενεργοποιεί μόνο τον στόχο που θέλει να πετύχει το Πνεύμα του, αλλά και έναν σημαντικό αριθμό από οντότητες, που εξελίσσονται μέσω της προσευχής του. Θα μπορούσαμε να πούμε – λαμβάνοντας πάντοτε υπόψη τον περιορισμό του ανθρώπινου λόγου – ότι η ενέργεια που δραστηριοποιεί η προσευχή αποτελεί ένα είδος πνευματικής τροφής γι’ αυτά τα όντα.
Εν συνεχεία θα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας ότι μία ενέργεια υψηλής τάξεως που διαπερνά τα διάφορα επίπεδα, μετασχηματίζεται από τις δονήσεις τους και με τη σειρά της τα μετουσιώνει, έτσι ώστε δημιουργείται μία σύμπτωση δονήσεων ή κραδασμών, οπότε το αντίστοιχο επίπεδο υφίσταται μια αμυδρή μεν αλλά πραγματική αλχημιστική μεταμόρφωση.
Μη λησμονείτε ότι βασική κινητήρια δύναμη όλων αυτών είναι η ανθρώπινη θέληση, η θειότητα που κρύβει μέσα του το ανθρώπινο ον και η πολύ υψηλής τάξεως «Μύηση» που δίνει η «Χριστιανική θρησκεία. Δεν αναιρούμε βέβαια εδώ τις προσευχές των άλλων θρησκειών, αλλά ότι και να πει κανείς, ο Λόγος ενσαρκώθηκε και έδρασε μέσα από τον Χριστό. Θα επιστρέψουμε τώρα στο επίπεδο του ατόμου που προσεύχεται, απρόσωπα πάντοτε, έχοντας για οδηγό του την Κυριακή Προσευχή.
Τη στιγμή που ο προσευχόμενος προσεύχεται με την καρδιά του, ανοίγει στην κυριολεξία το καρδιακό του κέντρο προς τους ανώτερους κόσμους, και εκπέμπει μία δόνηση ικανή να διαπεράσει τα πάντα και, ανάλογα με την εξέλιξη του ατόμου, να φθάσει στον ίδιο τον Λόγο. Για κάθε τέτοιου είδους εκπομπή δονήσεων υπάρχει πάντοτε και μία ανταπόκριση, που έρχεται από το επίπεδο όπου έφτασε η δόνηση που εξέπεμψε η καρδιά μας.
Η ανταπόκριση αυτή είναι μια μορφή ενέργειας, που εισέρχεται μέσα στο καρδιακό μας κέντρο και, ανάλογα με το ύψος της ποιότητάς της, αγγίζει και τα άλλα ψυχικά μας κέντρα. Η ίδια αυτή ενέργεια περικυκλώνει το αστρικό μας σώμα και κατά συνέπεια και το υλικό μας, οπότε έχουμε και στο υλικό επίπεδο μια επαφή με υψηλότερες δονήσεις μέσω του αιθερικού σώματος. Στη συνέχεια, η ποσότητα της ενέργειας που περισσεύει διαχέεται στο περιβάλλον μέσω ειδικών αγωγών του αιθερικού σώματος.
Η προσευχή είναι πάντοτε ευεργετική, και τα αποτελέσματά της πάντοτε άμεσα. Υπάρχει όμως ένα σημείο που ο κόσμος δεν του δίνει σημασία. Όσο πιο απρόσωπη και καθολική είναι η προσευχή, τόσο πιο ισχυρή γίνεται, τόσο πιο απτά γίνονται τα αποτελέσματά της και τόσο περισσότερη ενέργεια έχει.
Η προσευχή πετυχαίνει πάντοτε, εάν είναι σύμφωνη με το Θείο Θέλημα («Γεννηθήτω το θέλημά σου»). Σε άλλη περίπτωση δεν έχει ανταπόκριση. Επειδή, λοιπόν, δεν έχετε φτάσει ακόμα σε εκείνο το επίπεδο, ώστε να γνωρίζετε με ακρίβεια το Θείο Θέλημα, θα πρέπει πάντοτε στην προσευχή σας να ζητείτε την πραγματοποίησή της, μόνο εάν είναι Θέλημα του Θεού. Και εδώ ακριβώς σας δίνεται επιπλέον και μία πολύ μεγάλη ευκαιρία να μελετήσετε τον νόμο του Κάρμα ή, αν προτιμάτε, το Θείο Θέλημα. Εάν κάθε φορά στην προσευχή σας βάζετε τον όρο να εκπληρωθεί μόνον όταν είναι Θείο Θέλημα, θα πρέπει να περιμένετε να δείτε τα αποτελέσματα. Αν η προσευχή αφορά εσάς προσωπικώς και δεν επιφέρει τα αναμενόμενα αποτελέσματα, τότε κάτι άλλο φταίει που δεν μπορείτε να το εντοπίσετε. Θα πρέπει λοιπόν, να ελέγξετε τη στάση σας, γιατί σ’ αυτήν οφείλεται το 99% των προβλημάτων σας.
Αν όμως είστε πράγματι ειλικρινείς με τον εαυτό σας και δεν βρίσκετε λάθος στη στάση σας, τότε θα πρέπει να διαλογισθείτε σε βάθος γιατί, κανονικά, μάλλον είναι η περίοδος που παίρνετε κάποιο καρμικό μάθημα, το οποίο θα πρέπει να το μελετήσετε πάντοτε σε σχέση με εσάς, αλλά και με τους παράγοντες που δημιουργούν το πρόβλημα.
Σε περίπτωση που η προσευχή που κάνετε αφορά κάποιον δικό σας, θυμηθείτε ότι ισχύουν οι ίδιοι κανόνες αλλά με μια διαφορά. Εάν αντιληφθείτε, ύστερα από βαθειά παρατήρηση, ότι περνάει κάποιο μάθημα, μελετήστε το, αλλά μην του πείτε τίποτε, παρά μόνο όταν είστε σίγουροι ότι το κατάλαβε.
Η τέλεια προσευχή αναφέρεται στη σωτηρία όλου του κόσμου και όχι σε περιορισμένες ομάδες, ανεξάρτητα που ανήκει ο προσευχόμενος.
Το επίπεδο που μπορεί να φτάσει κάποιος με την προσευχή μπορείτε να το αντιληφθείτε από τη συμπεριφορά του προς τους άλλους. Δεν θα αναφερθώ στα άτομα που έφτασαν στο επίπεδο να κάνουν διάφορα «θαύματα» και θεραπείες. Άτομα τέτοιου είδους έχουν ως δρόμο εξελίξεώς τους την προσευχή και βιώνουν μία εσωτερικότητα, που συνήθως ακτινοβολεί γύρω τους και γίνεται αντιληπτή ακόμη και στους αδαείς.
Αναφέρομαι στα άτομα που δείχνουν μια προοδευτικά αυξανόμενη κατανόηση και ανεκτικότητα προς όλες τις κατευθύνσεις. Όταν λοιπόν αντιληφθείτε ότι ένας προσευχόμενος γίνεται όλο και περισσότερο ανεκτικός προς τους άλλους, αποκτώντας ένα είδος κατανοήσεως που βασίζεται στη συγγνώμη, στη μικρότητα και την αδυναμία του ανθρώπινου ΕΙΝΑΙ σε σχέση με το Σύμπαν που το περιβάλλει να είστε σίγουροι ότι το άτομο αυτό βρίσκεται σε καλό δρόμο.
Ο ύψιστος στόχος της προσευχής και του διαλογισμού είναι η επαφή με το δικό μας Πνεύμα (του οποίου δεν έχουμε συνειδητότητα) ή η επαφή μας με τον Θεό. Πρόκειται όμως για δύο διαφορετικούς τεχνικές ή, για να ακριβολογώ, δύο διαφορετικές πράξεις. Ο άνθρωπος, κατά την πράξη του διαλογισμού, προβάλλει τη συνειδητότητά του προς τα Ανώτερα Επίπεδα ή Κόσμους φθάνοντας κάποτε σε επαφή με το Θείο. Αυτός που προσεύχεται κάνει την αντίστροφη πράξη. Έλκει το Θείο προς τον εσωτερικό του κόσμο, αντί να προβάλλει τη συνειδητότητα προς τα έξω.
Θα πρέπει όμως να περιοριστώ εδώ προς το παρόν, επειδή είστε ακόμα αρχάριοι και ορισμένοι από εσάς δεν ξέρουν καν πώς να πραγματοποιήσουν την προσευχή τους. Γι’ αυτό, την επόμενη φορά, αφού κάνετε την άσκηση επαφής με τον Διδάσκαλο σας, προσευχηθείτε για το καλό όλου του κόσμου, και ζητήστε του, πριν από την προσευχή σας, να σας ενεργοποιήσει και να ενδυναμώσει τα αποτελέσματά της έτσι, ώστε να τα αισθανθείτε.
Ο Διδάσκαλος Κουτ Χουμί Λαλ Σιγκ - Προσευχή
“Κύριε του Φωτός, Εσύ που ήρθες να λυτρώσεις τον κόσμο από την ασυνειδησία, ευδόκησε για να λάμψει το Φως Σου στο πνευματικό μέρος του Είναι μου, έτσι ώστε με την πάροδο του χρόνου που μου αναλογεί, να συνειδητοποιήσω το Πνεύμα του Θεού, να Το καλέσω να κατοικήσει μέσα μου και μέσα στις ψυχές όλων των ανθρώπων.
Εξάγνισε το πνεύμα μου ώστε να μπορέσω να διακρίνω τους Νόμους Σου και ενίσχυσε την θέλησή μου ώστε να ενεργοποιήσω το Βάπτισμα και το Χρίσμα που πήρα, για να γίνω κοινωνός στην μία και αυθεντική Εκκλησία του Λόγου.”
Ο Διδάσκαλος Κουτ Χουμί Λαλ Σιγκ
ΑΠΟ: ΙΛΛΑΡΙΩΝ - Ισχυρή Δήλωση Δύναμης!!!
«Είμαι σε ευθυγράμμιση με το θέλημα του Δημιουργού, το Θεϊκό σχέδιο για τη ζωή μου και το Θεϊκό σχέδιο για τη Γη και ότι βρίσκεται πάνω Της»
«Είμαι στην υψηλότερη Χρηστική Συνειδητότητα που είναι διαθέσιμη στη Γη αυτή τη χρονική στιγμή και θυμίζω στον εαυτό μου το σκοπό για τον οποίο βρίσκομαι εδώ:
Ο σκοπός της ζωής μου είναι να εξυψώσω τη συνειδητότητα και τη δόνηση της ανθρωπότητας στα επίπεδα της Ανάληψης»!
Ο ΔιδάσκαλοςΚΟΥΤ ΧΟΥΜΙ ΛΑΛ ΣΙΝΓΚ
Σύγχρονες Επιστολές
Των Διδασκάλων της Σοφίας
Roger depins
Εκδόσεις Τετρακτύς
WWW.UrantiaCenter.gr